• هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) برای راه اندازی و ایجاد سایت‌ها و وبلاگ‌ها است که شما با استفاده از این سیستم نرم‌افزاری می‌توانید، محتوا سایتتان (متن، فیلم ، تصویر و هر چیز دیگری) را مدیریت کنید.
وردپرس با زبان برنامه‌نویسی پی اچ پی نوشته شده و توسط مای‌اس‌کیوال پشتیبانی می‌شود. این سیستم کاملاً رایگان و متن باز است. وردپرس با سرعت و پیشرفتی قابل ملاحظه تبدیل به معروف‌ترین و پرکاربردترین ابزار ساخت وبلاگ و سایت بر روی هاست شده‌است. در حال حاضر بیش از ۷۶ میلیون وب سایت در جهان با این CMS راه اندازی شده‌است.
قالب‌ها، تم‌ها و افزونه‌های آماده‌ای به صورت تجاری یا رایگان برای کار کردن با این ابزار ارائه شده‌است که با استفاده از آن برخی کارهای متداول را آسانتر و در زمان کمتری می‌توان پیاده‌سازی کرد. به عنوان مثال برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی در کنار سایت وردپرسی کافیست یکی از افزونه‌هایی که برای این منظور طراحی شده‌اند را به هسته وردپرس اضافه کرد. به عنوان مثال افزونه‌های WooCommerce و EDD دو افزونه وردپرس هستند که برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی جهت فروش کالای فیزیکی یا فایل‌های دانلودی استفاده می‌شوند.
همچنین قابلیت تبدیل شدن سایت به یک شبکه اجتماعی با افزونه قدرتمند Buddypress یا ایجاد یک تالار گفتگو یا انجمن با افزونه BBpress، در وردپرس وجود دارد. با توجه به فراوانی و تنوع افزونه‌های وردپرس تقریباً هر امکانی را می‌توان به سایت وردپرسی اضافه کرد.

نقد و بررسی دوره

نا مشخص

امتیاز
  • 5 ستاره0
  • 4 ستاره0
  • 3 ستاره0
  • 2 ستاره0
  • 1 ستاره0

هیچ نقد و بررسی برای این دوره ثبت نشده است.

0 دانشجو ثبت نام کرده

    جستجو دوره

    درباره ما

    مجتمع آموزشی ایران فردا
    برگزارکننده دوره های آموزشی تخصصی فناوری اطلاعات و امور مالی و بازرگانی
    با مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور
    بلوار طالقانی- روبروی سازمان انتقال خون- ساختمان هاشمیان- واحد 3
    034-3426-3310
    0921-549-0161
    info@iran-e-farda.ir

    محصولات آموزشی

    کلیه حقوق مادی و معنوی  وب سایت برای مجتمع آموزشی ایران فردا  محفوظ است.
    باز کردن گفتگو
    نیاز به کمک دارید؟ در خدمتتون هستیم
    ارتباط با مدیر از طریق واتساپ
    سلام
    می‌تونم کمکتون کنم؟
    X