• هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

اَندروید یک سیستم‌عامل موبایل است که گسترش آن با گوگل است. اندروید بر پایهٔ نسخهٔ اصلاح‌شده‌ای از هسته لینوکس و دیگر نرم‌افزارهای متن‌باز طراحی شده و نخست در دستگاه‌های تلفن همراه لمسی مانند تلفن هوشمند و تبلت استفاده شد، اما چندی است که گوگل Android TV را برای تلویزیون و Android Auto برای خودرو و Wear OS را برای پوشیدنی‌ها (مانند ساعت هوشمند) توسعه داده‌است.

سیستم عامل اندروید (Android) امروزه بیشتر از هر زمان دیگری به عنوان سیستم عامل دستگاه‌ های هوشمند (موبایل و تبلت) استفاده می‌شود به طوری که بیش از ۸۷ درصد از دستگاه‌های هوشمندی که امروزه تولید می­‌شوند، از سیستم عامل‌های اندروید استفاده می‌کنند. فضای اندروید، این امکان را می‌­دهد تا اپلیکیشن ­های کارآمدی نوشته شود.

در سراسر جهان، بخش عمده ای از نیازهای مردم، از طریق همین اپلیکیشن­‌ها رفع می‌شود. در ایران نیز، سرعت رشد استفاده از اپلیکیشن‌ها برای زندگی روزمره و ایجاد اپلیکیشن های متنوع، بسیار زیاد است. همین مورد باعث سوق‌دهی به سمت آموزش اندروید شد.

این رشد، باعث شده، تا مردم نگاه ویژه‌ای به برنامه‌نویسی با زبان اندروید، پیدا کنند. یادگیری این زبان، به یادگیرنده این امکان را می‌دهد تا ایده­‌ها و علایق خود را عملی کرده و حتی به آن­‌ها به عنوان پروژه­ های سود­زا نگاه کند.

برای اینکه برنامه‌نویسی اندروید را شروع کنیم، تنها کافی است که یک لپ‌ تاپ و یا سیستم کامپیوتر خانگی میان رده داشته باشیم. البته این مورد را فراموش نکنید که استفاده از سیستم‌های کامپیوتری پیشرفته می‌تواند شما را تا حد بسیار زیادی در زمینه توسعه اپلیکیشن اندرویدی به شما کمک کنند.

نقد و بررسی دوره

نا مشخص

امتیاز
  • 5 ستاره0
  • 4 ستاره0
  • 3 ستاره0
  • 2 ستاره0
  • 1 ستاره0

هیچ نقد و بررسی برای این دوره ثبت نشده است.

1000 دانشجو ثبت نام کرده

    جستجو دوره

    کلیه حقوق مادی و معنوی  وب سایت برای مجتمع آموزشی ایران فردا  محفوظ است.
    باز کردن گفتگو
    نیاز به کمک دارید؟ در خدمتتون هستیم
    ارتباط با مدیر از طریق واتساپ
    سلام
    می‌تونم کمکتون کنم؟
    X